اس ام اس زيبا 92
تبلیغات

تاريخ : دو شنبه 18 / 8 / 1392 | 14:46 | نویسنده : مهدی نریمانی

                                         

 

در زندگی هر کسی یک نفر هست .. ..
که مثل هیچ کـــــس نیست ….

اس ام اس عاشقانه

کم سرمایه‌ای نیست داشتن آدم‌هایی که حالت را بپرسند ؛
از آن بهتر داشتنِ آدم‌هایی است که :
بتوانی در جواب احوال‌پرسی‌هایشان بگویی :
خوب نیستم … !!!

اس ام اس ناز

نمیدانم کدام را راضی کنم
دلی که میخواهد عاشــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــق باشد
یا عقلی که میخواهد عاقــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــل باشد…؟!!

اس ام اس عاشقانه

هـــزار دلــــیـل هــــم .. اگــــر بــــرای ِ “رفــتـن” داری ..
بـه بــــهـانـه ای بــــــــمـان …!
کــه مـن ، تــشنـه ی هــــمـان بـــهانـه ام …!

اس ام اس عاشق

من آن نـــیَـــــــــم که حـــــــلال از حــــــــرام نشناسم
شـــراب با تو حــــــــــلال است و آب بی تو حـــــــــــــــــرام

اس ام اس 

تو این دوره زمونه اگه کسی شماره موبایلتو حفظ بود…

بدون خیلی خاطرتو میخواد …

اس ام اس تنهایی

یک شمعِ روشن می تواند هزاران شمعِ خاموش را روشن کند ؛
و ذره ای از نورش کاسته نشود ……

اس ام اس دل پاکی

کاش یه نفر بود ومیگفت همه آن من از آن تو باشد وقتی دلت میگیرد….

اس ام اس ناز باران

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی…
جـــــــــانم

 اس ام اس تک

با تمام مداد رنگی های دنیا
با هرزبانی که بدانی یا ندانی
چه بخواهی و چه نخواهی
بدون هر تشبیه و استعاره و ایهام
تنها یک جمله برایت مینویسم
بی اندازه و بی نهایت
دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا

اس ام اس عاشقانه تک

می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه...
کافیست بنویسی : دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه جدید

کاش تو چایی بودی و من قند ، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی

اس ام اس جدید

زیباترین عکس های دنیا، در اتاق های تاریک ظاهر می شوند؛
پس هر وقت در تاریکی زندگی قرار گرفتی؛
بدان که خدا می خواهد از تو تصویری زیبا بسازد.

اس ام اس خنده دار عشقی

منم عاشق مرا غم سازگار است
تو معشوقی تورا با غم چکار است؟


نظرات شما عزیزان:

علی وزیر...
ساعت1:24---14 دی 1392
دختری بامادرش در رختخواب
درددل می کرد با چشمی پرآب
گفت:مادرحالم اصلا خوب نیست
زندگی از بهر من مطلوب نیست
مادر چه خاکی را بریزم برسرم؟
روی دستت باد کردم مادرم!
سن من از بیست وشش افزون شد
دل میان سینه غرق خون شد
هیچ کس مجنون این لیلا نشد
شوهری ازبهر من پیدا نشد
غم میان سینه شد انباشته
بوی ترشی خانه رابرداشته!
مادرش چون حرف دخترش را شنفت
خنده برلب آمدش آهسته گفت:
دخترم بخت تو هم وا می شود
غنچه ی عشقت شکوفا میشود
غصه ها را از وجودت دور کن
این همه شوهر یکی را تور کن!
گفت دختر مادر محبوب من!
ای رفیق مهربان وخوب من!
گفته ام با دوستانم بارها
من بدم می آید از این کارها
درخیابان [


علی وزیری
ساعت0:54---11 دی 1392
کره ای گفت به بابای خرش

پدراز همه جا بی خبرش

وقت آن است برای پسرت

این الاغ نره ی کره خرت

ماده ای خوشگل وزیبا گیری

توکه هروز به صحرامیری

وقت آن است که زن دار شوم

ورنه از بی زنی بیمارشوم

پدرش گفت که ای کره خرم

ای عزیز دل بابا،پسرم

توکه چنته نداری آهی

نه طویله،نه جویی نه کاهی

توکه جز خوردن مال پدرت

پدر نره خرت دربدرت

هیچ کار دگری نیست تو را

یک جو از عقل به سر نیست تورا

به چه جرات تو زمن زن طلبی

باورم نیست که اینقدر جلبی

باید اول تو بگیری کاری

بهر مردم ببری توباری

بعدازآن یک دو تا پالان بخری

بهر آن کره ی خوشگل ببری

یک طویله بکنی رهن واجاره

تاکه راضی شود از تو آن یار

بعد باید بخری رخت عروس

بهر آن ماده خر خوب وملوس

جولی ازجنس کتان اعلا

روی جل نقش ونگاری زیبا

بعد باید بکنی گلکاری

بهرماشین عروس یک گاری

وقتی اینها بشود آماده

بعدازاین زندگیت آغازه

می بری ماده خرت را حجله

با تانی نکه با این عجله

بشود این پند زبابای خرت

پدر باادب و باهنرت

تاکه اسباب مهیا نشود

موسم عقد تو برپانشود

پس از امروز برو برسرکار

تا نهند آدمیان پشتت بار./جان من حال کردین\
پاسخ:اره واقعا باحال بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : ، ، ،